POMPKA CIŚNIENIOWA PRÓŻNIOWA
- ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO – sprawdzanie
poprawności działania hamulców, czujników ciśnienia i wielu innych
rzeczy przyczynia się do bezpieczeństwa
pasażerów, a także osoby prowadzącej
samochód. 
- KOMPLETNY ZESTAW – w zestawie znajduje
się pompka z manometrem, elastyczny przewód, zestaw końcówek przyłączeniowych
i korków, zestaw przyłączeniowy z przewodami, zestaw złącz do przewodów,
pojemnik oraz dwie przykrywki, z czego jedna posiada 2
króćce. Całość pozwala od razu rozpocząć
pracę, bez dokupowania dodatkowych akcesoriów. 
- WALIZKA – zestaw pakowany jest
w praktyczną walizkę,
która umożliwia trzymanie całego zestawu w jednym
miejscu, bez ryzyka, że jakaś część może się
zgubić. 
- UNIWERSALNY – pozwala
na diagnozowanie wszystkich
silników spalinowych Diesla oraz
benzyny. 
- SPECYFIKACJA – pojemność pojemnika:
120ml; wymiary skrzynki (dł/szer/wys): 37/24/7cm; waga zestawu:
1,04kg. 
SPECYFIKACJA
- pojemność pojemnika: 120ml
 - wymiary skrzynki (dł/szer/wys): 37/24/7cm
 - waga zestawu: 1,04kg
 
W ZESTAWIE
- walizka
 - pompka z manometrem
 - elastyczny przewód
 - zestaw końcówek przyłączeniowych i korków
 - zestaw końcówek przyłączeniowych z przewodami
 - zestaw złącz do przewodów
 - pojemnik
 - dwie przykrywki (jedna z 2 króćcami)
 
Ręczna pompa ciśnieniowa, próżniowa jest to urządzenie o dużej ilości
zastosowania. Wytwarza podciśnienie do -1 BAR. Służy do sprawdzenia systemów
samochodowych, których działanie opiera się na podciśnieniu. Zestaw pozwala na
diagnozowanie wszystkich silników spalinowych Diesla oraz benzyny w praktycznie
każdym silniku, czy też układzie.
Całość pozwala od razu zacząć pracę, bez dokupowania dodatkowych akcesoriów.
Sprawdzanie poprawności działania hamulców, czujników ciśnienia i wielu innych
rzeczy przyczynia się do bezpieczeństwa pasażerów, a także osoby prowadzącej
samochód. Zadbaj o bezpieczeństwo, nie ryzykuj życia
innych.
ZASTOSOWANIE:
Za pomocą pompki można przeprowadzić diagnostykę m.in. poniższych
systemów i
układów:
- kontrola systemów samochodowych działających na podciśnieniu
 
- diagnoza silników spalinowych Diesla oraz benzyny
 
- badanie urządzeń sterujących silnikiem np.:
 
hamulce pneumatyczne
hamulce klasyczne
system ABS
przewody hamulcowe
podciśnienie zapłonu
system recyrkulacji spalin EGR
system PCV
czujnik ciśnienia BARO
				










