ORGANIZER NA BIURKO 6 KOMÓR + SZUFLADA
- PRAKTYCZNY – przybornik na biurko to bardzo praktyczne akcesorium, które przyda się zarówno w domu, jak w pracy i wielu innych miejscach. Bez problemu można w nim pomieścić niezbędne przybory biurowe – długopisy, kredki, pisaki, gumki, spinacze, kleje, czy też nożyczki, a także artykuły piśmienne.
- SOLIDNY I TRWAŁY – organizer na biurko wykonany został z wysokiej jakości materiału, jakim jest metal, dzięki czemu jest bardzo trwały i posłuży przez długi czas.
- POJEMNY – pojemnik na przybory biurowe jest niezwykle pojemny – posiada jedną dużą przegródkę oraz 4 mniejsze przegródki, a także półkę i szufladkę, w których każdy zmieści wszystkie potrzebne akcesoria biurowe.
- POZWALA ZACHOWAĆ PORZĄDEK – przybornik na biurko pozwala zachować porządek wokół miejsca pracy – zarówno podczas odrabiania lekcji, rysowania, jak również w trakcie wykonywanej pracy.
- SPECYFIKACJA – materiał: metal; wymiary: 12,5/14/22cm; waga: 0,547kg; waga w opakowaniu: 0,646kg.
SPECYFIKACJA:
- materiał: metal
- wymiary: 12,5/14/22cm
- waga: 0,547kg
- waga w opakowaniu: 0,646kg